SAATJA andmed trükitakse lehe parempoolsesse ülemisse ossa:
• nimi ja perekonnanimi
• aadress
• telefon
• faks
• e-posti aadress jms.
2.
ADRESSAAT (kellele avaldus on suunatud), trükitakse ära ametinimetus ja nimi, (lehe vasakpoolsesse ossa).
3.
Dokumendiliigi nimetus AVALDUS vormistatakse pealkirja asukohale.
4.
TEKST trükitakse, jättes pealkirja ja teksti vahele 4 tühja rida. Tekst peab olema keeleliselt korrektne.
5.
Isiklik ALLKIRI vormistatakse teksti alla, jättes 4 reavahet, allkirja
kohale võib panna salutatsiooni (lugupidamisega, parimate soovidega
vmt).
6.
KUUPÄEV trükitakse tavaliselt adressaadiga kõrvuti või allkirja alla.
7.
LISA(D) kui avaldusele lisatakse mingi muu paber (nt. motivatsioonikiri, koopia lõputunnistusest vms.), tuleb see avalduses ära märkida. Märkus lisade kohta trükitakse 4 rida allkirjast allapoole.
No comments:
Post a Comment